Dbając o Twoją prywatność prezentujemy poniżej najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plików cookies, które są wykorzystywane przez naszą Szkołę i serwis medyk-kg.pl. pl. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, czyli RODO.
Administrator Danych Osobowych (Administrator)
Administratorem Twoich danych osobowych jest Centrum Kształcenia Policealna Szkoła Medyczna, Szkoła Policealna Medyk z siedzibą w Kamiennej Górze, ul. Traugutta 2.
Z Administratorem możesz się skontaktować pod numerem tel.: +48 732 604 500 lub mailowo na adres: sekretariat@centrumksztalcenia-kg.pl
Dane osobowe i prywatność
Kontaktując się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego bądź rekrutacyjnego umieszczonych na naszej strony internetowej lub podczas kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie: imię i nazwisko, IP komputera, numer telefonu lub adres e-mail. Jeśli zażyczysz sobie fakturę, to również poprosimy Cię o podanie danych niezbędnych do wystawienia dokumentu. Przetwarzamy Twoje dane osobowe celach opisanych poniżej:
- świadczenie usług oferowanych przez naszą Szkołę;
- realizację obowiązku rachunkowości;
- odpowiadanie na nadesłaną przez Ciebie korespondencję (na Twoje żądanie);
- statystyki strony internetowej;
Podstawami prawnymi przetwarzania są:
- umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- nasz prawnie uzasadniony interes polegający na przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- nasz prawnie uzasadniony interes polegający na badaniu satysfakcji klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Obowiązek podanie danych osobowych:
- podajesz nam swoje dane dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Okres przetwarzania
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych;
- ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z umową zawartą z naszą Szkołą;
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego;
- wycofasz swoją zgodę o ile przetwarzamy Twoje dane na podstawie udzielonej nam zgody.
Bezpieczeństwo danych
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
Twoje prawa
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, żądania przeniesienia danych do innego administratora oraz prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Ciasteczka (cookies)
Nasz serwis internetowy korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek), które:
- mogą zostać zapisane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itp.)
- umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji serwisu;
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
- usunąć pliki cookies;
- zablokować wykorzystanie plików cookies na przyszłość.
W tym serwisie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
- zapamiętywania informacji o Twojej sesji;
- statystycznym;
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
Usługi zewnętrzne / odbiorcy danych
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych:
- dostawca oprogramowania potrzebnego do funkcjonowania serwisu internetowego;
- biuro księgowe;
- hostingodawca;
- osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność;
- dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe, oprogramowanie bazodanowe itp.);
- podmiot zapewniający usługi marketingowe;
- podmiot zapewniający usługi informatyczne;
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych.